Laske hiilijalanjälkesi

Käytä laskintamme oman kanavasi hiilijalanjäljen arviointiin

Tehdessämme laskelmia kaavimme osia sivustoista. Kun napsautat laske, hyväksyt verkkohakurimme käytön ja osoitat, että sinulla on laillinen oikeus toteuttaa verkkotunnukseen liittyviä toimenpiteitä.

Äskettäin tehdyt kanavalaskelmat

Alla on luettelo äskettäin tehdyistä laskelmista. Tietosuojasyistä luettelossa näytetään vain viimeisimmät laskelmat.

bybang.dk
Bybang.dk

0.98g CO2/sivun lataus.

Bybang.dk on epäpuhtaampaa kuin 59% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 5 kg hiilidioksidia. Se vastaa 11 kWh energiaa, joka vastaa 66 km keskivertosähköajoneuvossa.

lol.dk
Lol.dk

7.88g CO2/sivun lataus.

Lol.dk on epäpuhtaampaa kuin 99% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 3 km keskivertosähköajoneuvossa.

dr.dk
Dr.dk

4.34g CO2/sivun lataus.

Dr.dk on epäpuhtaampaa kuin 95% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 529,637 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1,115,839 kWh energiaa, joka vastaa 7,136,346 km keskivertosähköajoneuvossa.

rechtsanwalt-thomaslange.de
Rechtsanwalt-thomaslange.de

1.19g CO2/sivun lataus.

Rechtsanwalt-thomaslange.de on epäpuhtaampaa kuin 68% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 3 kg hiilidioksidia. Se vastaa 8 kWh energiaa, joka vastaa 46 km keskivertosähköajoneuvossa.

kikkert-shoppen.dk
Kikkert-shoppen.dk

1.15g CO2/sivun lataus.

Kikkert-shoppen.dk on epäpuhtaampaa kuin 66% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 56 kg hiilidioksidia. Se vastaa 119 kWh energiaa, joka vastaa 761 km keskivertosähköajoneuvossa.

purelust.dk
Purelust.dk

1.82g CO2/sivun lataus.

Purelust.dk on epäpuhtaampaa kuin 90% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

tankpenge.dk
Tankpenge.dk

0.19g CO2/sivun lataus.

Tankpenge.dk on ylimmässä 5 %:ssa testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 8 kg hiilidioksidia. Se vastaa 18 kWh energiaa, joka vastaa 111 km keskivertosähköajoneuvossa.

xn--paprikasndergaard-70b.dk
Xn--paprikasndergaard-70b.dk

1.22g CO2/sivun lataus.

Xn--paprikasndergaard-70b.dk on epäpuhtaampaa kuin 69% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

sitely.dk
Sitely.dk

0.92g CO2/sivun lataus.

Sitely.dk on epäpuhtaampaa kuin 54% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

Laskentamallit

Osallistujien hiilidioksidipäästöt lasketaan kolmessa vaiheessa.

  • 1. Liikenteen siirtokoko

    Kaavimme muutaman sivun osallistujaa kohti saadaksemme sivuston keskimääräisen sivukoon.

  • 2. Liikenteen käyttämä kaistanleveys

    Laskemme yksittäiseen sivun näyttökertaan käytetyn kaistanleveyden käyttämällä joko todennettua tai arvioitua liikennettä sekä mukautettua liikenteen siirtokokoa.

  • 3. Energian kokonaiskulutus

    Kaikkia edellä mainittuja tietoja käytetään energian arvioidun kokonaiskulutuksen sekä arvioidun hiilijalanjäljen laskemiseen.

Edellä mainituissa vaiheissa käytetään seuraavia laskelmia: %:puskurimuistisivuston nopeuspisteet puskurimuistin avulla, 75% palaavia kävijöitä, 25 % ensikävijöitä, 2% välimuistista ladattua dataa, 85% suoria ja sosiaalisen median kävijöitä suhteessa orgaaniseen liikenteeseen (arvioitu tai vahvistettu) 10.08% energiasta kanavan tietokeskuksesta ja 89.92% energiasta tiedonsiirrosta ja loppukäyttäjiltä.

Liikenteen lähteet

Hiilidioksidipäästöjen laskemiseen käytetään sekä vahvistettua että arvioitua liikennettä.

Vahvistettu liikenne

Rekisteröidessään kanavan osallistujat voivat muodostaa yhteyden analytiikkakumppaneihimme, kuten Google Analyticsiin. Käytämme todennettavissa olevista lähteistä saatua dataa tosiasiallisten liikennetietojen hankkimiseen ja tarkkojen laskelmien tekemiseen hiilijalanjäljen pienentämiseksi.

Arvio liikenteestä

Kanavan liikenteen arvioiminen edellyttää kolmea keskeistä tietolähdettä: sosiaalisen median liikenne, orgaaninen liikenne ja suora liikenne. Käytämme miljardeja kaavittuja hakutuloksia sisältävää kolmannen osapuolen ohjelmistoa orgaanisen liikenteen arviointiin orgaanisten sijaintien perusteella. Suoran ja sosiaalisen median liikenteen arviointiin käytetään edistyneitä matemaattisia laskelmia, jotka perustuvat vahvistetun osallistuja-analytiikan keskiarvoihin.

Suunnitteilla

Tulevaisuuden suunnitelmia

Suunnittelemme parhaillaan tulevia hankkeita