Laske hiilijalanjälkesi

Käytä laskintamme oman kanavasi hiilijalanjäljen arviointiin

Tehdessämme laskelmia kaavimme osia sivustoista. Kun napsautat laske, hyväksyt verkkohakurimme käytön ja osoitat, että sinulla on laillinen oikeus toteuttaa verkkotunnukseen liittyviä toimenpiteitä.

Äskettäin tehdyt kanavalaskelmat

Alla on luettelo äskettäin tehdyistä laskelmista. Tietosuojasyistä luettelossa näytetään vain viimeisimmät laskelmat.

investeringsliv.dk
Investeringsliv.dk

2.01g CO2/sivun lataus.

Investeringsliv.dk on epäpuhtaampaa kuin 89% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

webdesign.dk
Webdesign.dk

1.01g CO2/sivun lataus.

Webdesign.dk on epäpuhtaampaa kuin 60% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

adversus.io
Adversus.io

0.48g CO2/sivun lataus.

Adversus.io on puhtaampaa kuin 85% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

hulahopringen.dk
Hulahopringen.dk

9.11g CO2/sivun lataus.

Hulahopringen.dk on epäpuhtaampaa kuin 99% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 3 km keskivertosähköajoneuvossa.

ness.dk
Ness.dk

0.97g CO2/sivun lataus.

Ness.dk on epäpuhtaampaa kuin 57% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

asento.dk
Asento.dk

3.34g CO2/sivun lataus.

Asento.dk on epäpuhtaampaa kuin 94% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

nicolaisoerensen.dk
Nicolaisoerensen.dk

1.09g CO2/sivun lataus.

Nicolaisoerensen.dk on epäpuhtaampaa kuin 63% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

lejebolig.dk
Lejebolig.dk

0.33g CO2/sivun lataus.

Lejebolig.dk on puhtaampaa kuin 93% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

resilience.earth
Resilience.earth

2.44g CO2/sivun lataus.

Resilience.earth on epäpuhtaampaa kuin 92% testatuista sivustoista.

Tuottaa vuosittain 0 kg hiilidioksidia. Se vastaa 1 kWh energiaa, joka vastaa 1 km keskivertosähköajoneuvossa.

Laskentamallit

Osallistujien hiilidioksidipäästöt lasketaan kolmessa vaiheessa.

  • 1. Liikenteen siirtokoko

    Kaavimme muutaman sivun osallistujaa kohti saadaksemme sivuston keskimääräisen sivukoon.

  • 2. Liikenteen käyttämä kaistanleveys

    Laskemme yksittäiseen sivun näyttökertaan käytetyn kaistanleveyden käyttämällä joko todennettua tai arvioitua liikennettä sekä mukautettua liikenteen siirtokokoa.

  • 3. Energian kokonaiskulutus

    Kaikkia edellä mainittuja tietoja käytetään energian arvioidun kokonaiskulutuksen sekä arvioidun hiilijalanjäljen laskemiseen.

Edellä mainituissa vaiheissa käytetään seuraavia laskelmia: %:puskurimuistisivuston nopeuspisteet puskurimuistin avulla, 75% palaavia kävijöitä, 25 % ensikävijöitä, 2% välimuistista ladattua dataa, 85% suoria ja sosiaalisen median kävijöitä suhteessa orgaaniseen liikenteeseen (arvioitu tai vahvistettu) 10.08% energiasta kanavan tietokeskuksesta ja 89.92% energiasta tiedonsiirrosta ja loppukäyttäjiltä.

Liikenteen lähteet

Hiilidioksidipäästöjen laskemiseen käytetään sekä vahvistettua että arvioitua liikennettä.

Vahvistettu liikenne

Rekisteröidessään kanavan osallistujat voivat muodostaa yhteyden analytiikkakumppaneihimme, kuten Google Analyticsiin. Käytämme todennettavissa olevista lähteistä saatua dataa tosiasiallisten liikennetietojen hankkimiseen ja tarkkojen laskelmien tekemiseen hiilijalanjäljen pienentämiseksi.

Arvio liikenteestä

Kanavan liikenteen arvioiminen edellyttää kolmea keskeistä tietolähdettä: sosiaalisen median liikenne, orgaaninen liikenne ja suora liikenne. Käytämme miljardeja kaavittuja hakutuloksia sisältävää kolmannen osapuolen ohjelmistoa orgaanisen liikenteen arviointiin orgaanisten sijaintien perusteella. Suoran ja sosiaalisen median liikenteen arviointiin käytetään edistyneitä matemaattisia laskelmia, jotka perustuvat vahvistetun osallistuja-analytiikan keskiarvoihin.

Suunnitteilla

Tulevaisuuden suunnitelmia

Suunnittelemme parhaillaan tulevia hankkeita